Blog

2019/10/03 Charla

Biztanleriaren %10ak dislexia dauka eta gehiengoak ez daki.
Dislexiarekin bizi bazara eta gaur egungo informazioaren eta komunikazioaren Teknologiek (IKT) eskaintzen dutena jakin nahi baduzu, etor zaitez gu ezagutzera!
Dislegi Elkarteak zure galderei erantzuna emango die.

Lekua: FNAC Donostia
Eguna: 2019/10/03
Ordua: 18etan

  […]

2019/10/05 Dislexia On

DISLEXIA ON
 

Kalitate Markaren helburua da eskolei eremu bat eskaintzea non persona dislexikoak bere gaitasun eta talentuak landu ahal dituen, baita gaitasun berriak garatu ere. Inguru honek bermatuko du eskolan dauden persona guztiek persona dislexiadunaren beharrak ezagutzea eta beharrei aurre egiteko baliabideak egotea eskura. Ikasleei, familiei, langileei eta insteresezkoak diren beste pertsonei zuzendutako adierazpen bat da hau, aiderazteko eskola leku segurua […]

Iwordd 2019 From theory to the practice

Iwordd 2019/10/04
 WORDD – Teoriatik Praktikara hitzaldia, Basque Center on Cognition, Brain and Language zentroak antolatzen duen IWORDD – Irakurketa eta Garapen-Dislexiaren Nazioarteko Mintegiaren atal aplikatua da.
 

Mintegiaren hirugarren egun honen helburua ikerlari, guraso, hezitzaile eta profesionalen arteko interakzio eta ezagutza trukeak bultzatzea da.

 

Horretarako, nazioarteko adituek maisu-hitzaldi eskainiko dituzte, entzulego anitz bati egokituak, eta ondoren mahai-inguruak izango dira eztabaidentzat. Nahi duenarentzat, […]

PILAK ONDO KARGATUTA IKASTURTEA HASTEKO!

Ikasturtea hasteko!
Dislegi-k ,TEL Elkartearekin batera, Aiete Parkearen Topalekuan antolatutako jarduanaldiaren bukaeran, gazteek eta bere familiek irribarre egiten zuten.

Burututako tailer ludikoek -Sozioemozionala, Visual Thinking, Ukitzeko Matematika, Ingelesa eta Ikasteko Teknikak-, parkearen zehar jokatutako Ginkanaren altxorrez gain, hau adieraztera eragin zion parte-hartzaile bati: “Bi altxor eramaten ditut gaur: txokolate-txanponak eta… ikasi dudan guztia ikasturte berrian erabiltzeko”.

Mila esker denontzat.

 
 […]

40 recursos para trabajar la dislèxia

40 recursos para trabajar la dislèxia
En Educación 3.0, nos ofrecen un recopilatorio de Juegos, plantillas, aplicaciones o libros

Son algunos de los recursos que proponen en esta lista para llevar a cabo con alumnado con dislexia.

Resulta útil para el profesorado y para las familias, ya que pueden tratar este trastorno desde el ámbito de la gamificación y el entretenimiento.

Acceder a los […]

Dislegi. Jardueren oroitza 2018

Honako jarduerak egin ditu 2018 urtearen zehar:
honetan txertatzen dizuegu 2018 (2018 Memoria) memoriaren laburpena, honela, burutu ditugun ekintza guztiak ikusteko
LAGUNTZA INTEGRALA PERTSONEI ETA FAMILIEI
Orientazioa: 50 orientazio pertsonalizatu baino gehiago familiekin. 8 orientazio ikastetxeetan. 85 kontsulta emailez eta 60 kontsulta telefonoz.

Trebetasun Sozioemozionalen Tailerrak: 9 tailer, 2 orduko tailerrak izanik eta 7-12 urte bitarteko 20 umez osaturik bataz beste.

Gurasoei zuzendutako […]

Adi egon seinale hauek antzematen badituzu! Pertzona horrek dislexia eduki dezake

Adi egon seinale hauek antzematen badituzu!

Una lectura muy lenta y trabajosa,
dificultades para aprender secuencias como el abecedario o las tablas de multiplicar,
o hacer muchas faltas de ortografía con respecto a los compañeros de clase

Son algunos de los indicadores de alerta que pueden conducir a un diagnóstico de dislexia.

Un trastorno del aprendizaje con un alto componente hereditario […]

Euskadi Irratia

Dislegik irakurketa eta idazketa prozesuak zailtzen dituen arazoari buruzko azalpenak eman ditu Mezularian.
 

Hezkuntzari hamabostean behin eskainitako tartean dislexia eta dislexiaren ondorioak jarri ditu mahai gainean Miren Urkijo Dislegi elkarteko presidenteak. Jatorri neurobiologikoa du dislexiak eta, batez ere, irakurketa eta idazketa prozesuan eragiten du. Horrek, noski, hezkuntza prozesuan ondorioak utzi ditzake, baina badago bideratzea: errefortzuarekin eta ahaleginarekin hobera egiten dute dislexia […]

Valoraciones y reflexiones sobre las repeticiones de curso

Cada año por estas fechas resurge el tema de las repeticiones de curso. Por ello, queremos recordar una serie de evidencias sobre esta cuestión.
 

En primer lugar, el artículo “Desincentivar las repeticiones de curso. El asesoramiento de la inspección educativa sobre las decisiones de promoción del alumnado” (2018), publicado en la Revista de la Asociación de Inspectores de Educación de España […]

Irakurmenaren prozesamendu fonologiko, ortografiko eta semantikoen korrelazio neuralak dislexian

2019-04-29 an Argiteratu zen. Irakurmenaren prozesamendu fonologiko, ortografiko eta semantikoen korrelazio neuralak dislexian
 

Dislexia intzidentzia handienetakoa duen ikasteko zailtasuna da (% 3-7). Uste da irakurmena sostengatzen duten sistema neuronaletako disfuntzio batekin lotuta dagoela.

Irakurketa onaren ezaugarria da ikusizko bereizgarriak,

hala nola letrak (ortografia) soinura (sarrerako fonologia)
eta esanahira (semantika) itzultzea, bai eta,
ahoz gora irakurtzeko, artikulazio-kodeetara (irteerako fonologia) ere, eta,
hain zuzen, haiek […]