Blog

40 recursos para trabajar la dislèxia

40 recursos para trabajar la dislèxia
En Educación 3.0, nos ofrecen un recopilatorio de Juegos, plantillas, aplicaciones o libros

Son algunos de los recursos que proponen en esta lista para llevar a cabo con alumnado con dislexia.

Resulta útil para el profesorado y para las familias, ya que pueden tratar este trastorno desde el ámbito de la gamificación y el entretenimiento.

Acceder a los […]

Dislegi. Jardueren oroitza 2018

Honako jarduerak egin ditu 2018 urtearen zehar:
honetan txertatzen dizuegu 2018 (2018 Memoria) memoriaren laburpena, honela, burutu ditugun ekintza guztiak ikusteko
LAGUNTZA INTEGRALA PERTSONEI ETA FAMILIEI
Orientazioa: 50 orientazio pertsonalizatu baino gehiago familiekin. 8 orientazio ikastetxeetan. 85 kontsulta emailez eta 60 kontsulta telefonoz.

Trebetasun Sozioemozionalen Tailerrak: 9 tailer, 2 orduko tailerrak izanik eta 7-12 urte bitarteko 20 umez osaturik bataz beste.

Gurasoei zuzendutako […]

Adi egon seinale hauek antzematen badituzu! Pertzona horrek dislexia eduki dezake

Adi egon seinale hauek antzematen badituzu!

Una lectura muy lenta y trabajosa,
dificultades para aprender secuencias como el abecedario o las tablas de multiplicar,
o hacer muchas faltas de ortografía con respecto a los compañeros de clase

Son algunos de los indicadores de alerta que pueden conducir a un diagnóstico de dislexia.

Un trastorno del aprendizaje con un alto componente hereditario […]

Euskadi Irratia

Dislegik irakurketa eta idazketa prozesuak zailtzen dituen arazoari buruzko azalpenak eman ditu Mezularian.
 

Hezkuntzari hamabostean behin eskainitako tartean dislexia eta dislexiaren ondorioak jarri ditu mahai gainean Miren Urkijo Dislegi elkarteko presidenteak. Jatorri neurobiologikoa du dislexiak eta, batez ere, irakurketa eta idazketa prozesuan eragiten du. Horrek, noski, hezkuntza prozesuan ondorioak utzi ditzake, baina badago bideratzea: errefortzuarekin eta ahaleginarekin hobera egiten dute dislexia […]

Valoraciones y reflexiones sobre las repeticiones de curso

Cada año por estas fechas resurge el tema de las repeticiones de curso. Por ello, queremos recordar una serie de evidencias sobre esta cuestión.
 

En primer lugar, el artículo “Desincentivar las repeticiones de curso. El asesoramiento de la inspección educativa sobre las decisiones de promoción del alumnado” (2018), publicado en la Revista de la Asociación de Inspectores de Educación de España […]

Irakurmenaren prozesamendu fonologiko, ortografiko eta semantikoen korrelazio neuralak dislexian

2019-04-29 an Argiteratu zen. Irakurmenaren prozesamendu fonologiko, ortografiko eta semantikoen korrelazio neuralak dislexian
 

Dislexia intzidentzia handienetakoa duen ikasteko zailtasuna da (% 3-7). Uste da irakurmena sostengatzen duten sistema neuronaletako disfuntzio batekin lotuta dagoela.

Irakurketa onaren ezaugarria da ikusizko bereizgarriak,

hala nola letrak (ortografia) soinura (sarrerako fonologia)
eta esanahira (semantika) itzultzea, bai eta,
ahoz gora irakurtzeko, artikulazio-kodeetara (irteerako fonologia) ere, eta,
hain zuzen, haiek […]

Dislexia hizpide, aste honetan, ‘Teknopolis’en

Aste honetako ‘Teknopolis‘ programan dislexia izango dute hizpide. Dislexia duten pertsonen bizipenak ezagutuko dituzte eta ikerketa zertan den ere jakingo dute, diagnostikoan laguntzeko tresnak lortu nahi dituzten ikertzaileen eskutik.

Gezurra badirudi ere, informazio idatziak halako garrantzia duen gizarte honetan oraindik kosta egiten da dislexia diagnostikatzea.

Dislexia dutenek zailtasunak dituzte irakurtzen ikasteko, adibidez, eta diagnostiko goiztiarra garrantzitsua da lehenbailehen neurriak hartzeko, haurra ikasketetan […]

Un tribunal obliga a adaptar la enseñanza a la necesidad de un niño disléxico

“El Tribunal Superior de Justicia de Canarias (TSJC) ha condenado a la Consejería de Educación de la comunidad autónoma a tomar medidas para que la enseñanza que recibe un niño con dislexia se adapte a sus necesidades de aprendizaje.

La sentencia reconoce a unos padres que la consejería vulneró el derecho constitucional a la igualdad de su hijo, al no atender […]

Martxoaren 31ean,igandean, bi tailer antolatu ditugula abisatu nahi dizuegu

Martxoaren 31ean,igandean, Txara 1 Eraikinean, bi tailer antolatu ditugula abisatu nahi dizuegu.
12 urtetik beherakoentzat gaitasun sozio-emozionalen tailerra Leyre Canoren eskutik, goizeko 9.30etatik 11:00etara eta 11.30etatik 13:00era Txara 1. eraikineko beheko 3. gelan .
Aurreko tailerrean familia askok parte hartu zenutenez Leyrek gomendatu zigun bi talde egitea.

Eskertzen dizuegu galdetegian bertan izena ematea eta ordutegia aukeratzea.

 

Formulario Taller 

 
12 urtetik gorako seme-alabentzat Visual Thinking tresna […]

¿por qué hablar de dislexia?, por María José Mas, neuropediatra

Articulo de : María José Mas, Neuropediatra- dislexia en la infancia
¿por qué hablar de dislexia?

“El cerebro de nuestros antepasados de hace 6.000 años, con la misma estructura biológica que el nuestro, poseía los circuitos que hicieron posible la aparición de la escritura.

Circuitos que inicialmente tenían otras funciones pero servían para la lectura

En resumen:
El fracaso escolar y la baja autoestima asociada […]