Zergatik hitz egin dislexiaz? María José Mas neuropediatrak

Artikulua: María José Mas, Neuropediatra- dislexia haurtzaroan

Zergatik hitz egin dislexiaz?

Duela 6.000 urteko gure arbasoen garunak, gurearen egitura biologiko berarekin, idazkera agertzea ahalbidetu zuten zirkuituak zituen.

Hasieran beste funtzio batzuk zituzten baina irakurketarako balio zuten zirkuituak

Laburbilduz:
Eskola-porrota eta autoestimu txikia ez dira arinkeriaz hartzeko gaiak.

Oso garrantzitsua da eskola-porrotaren kausak identifikatu ahal izatea, eta dislexia ohikoena denez, kontuan izan behar da beti haur batek behar bezala irakurtzen ez duenean.

Dislexia grafema fonemarekin identifikatzen ez delako gertatzen da.

Dislexia zenbat eta lehenago detektatu, orduan eta neurri pedagogiko eraginkorragoak hartuko ditugu haurrari irakurketa ikasten laguntzeko, eta emaitzak hobeak izango dira.

Ondorengo etapetan, arazoari egokitzera bideratuko dira ahaleginak, zailagoa izango baita irakurriaren mekanika arina eskuratzea.

Ikusmen-terapiak, koloretako betaurrekoak eta entzumen-integrazioaren entrenamendu-terapiak alferrikakoak dira dislexian, eta profesional serio eta arazoaren jakitun orok ez ditu gomendatuko.

Kontrakoak neurri pedagogiko egokien aplikazioa atzeratzen du eta denbora eta dirua kontsumitzen ditu.

Dislexiaren diagnostikoa klinikoa da, eta ondo egindako historia batek erraz egitera eramango gaitu. ”

Artikulu osoa irakurtzeko (OSO GOMENDAGARRIA), honako enlance honetan: https://neuropediatra.org/2015/05/03/dislexia-en-la-infancia /? Fbclid = IwAR3TGAegLu9vdTPI3rmug9ffIFuvRuVESK3-Z85olnvz8JQohDA-v4oRgs

Compatir:

Más entradas

Contáctanos